Studerende

Lærerpraktikanter

Se mere om lærerpraktikanter i uddannelsesplanen nedenfor.

Se mere om pædagogstuderende i SFO og Almen i filen nedenfor.

Pædagogstuderende i Golfstrømmen.

Som pædagogstuderende i Golfstrømmen er du først og fremmest en del af dagligdagen, hvor du hjælper med, at eleverne får en god skoledag. Det kan være du skal hjælpe eleverne med dansk, matematik, engelsk osv. sammen med læreren i under-visning.

Der kan også være opgaver med elever som har det svært og har behov for en til en med en voksen. Du kan også være en del af udeskolen eller en del af svømning. Opgaverne kan således være mangeartet. Vi vil under forsamtalen kunne besvare evt. spørgsmål og give yderligere information.

Derudover kan der være timer i vores special SFO. Det vil derfor være timer efter skoledagen.

Læs gerne her på hjemmesiden: Beskrivelsen af specialtilbuddet Golfstrømmen, Skov-projekt som udeskole, som du finder under fanen vores skole. Du kan også læse om specialSFOén Satellitten under fanen SFO.

For yderligere oplysninger se uddannelse og praktikbeskrivelse for pædagogstuderende eller kontakt Bedsted skole for yderligere spørgsmål.

Velkommen i til Bedsted skole – afdeling Golfstrømmen.

Se beskrivelse af Golfstrømmen under Vores skole

Se praktikbeskrivelsen for social- og specialpædagogik her: